Hasar meydana geldiğinde 0850 888 09 09 numaralı Çağrı Merkezi’mizi arayarak hasar ihbarında bulunun. Hasar ihbarı yapmadan önce ihbar sırasında sizden istenecek bilgileri önceden hazırlayarak işlemlerinizi hızlandırabilirsiniz.
Hasar ihbarınız sonucunda oluşturulan hasar dosya numaranızı mutlaka not edin. Size verilen hasar dosya numarası hasar dosyanız ile ilgili bilgilere ulaşmanız konusunda kolaylık sağlamakla birlikte, hasar dosyanız ile ilgili tüm yazışma ve bilgilendirmelerde bu dosya numarası kullanılacaktır.
Hasar dosyanız sonuçlanana dek size ihbar aşamasında bildirilmiş olan hasar dosya numaranızla sorgu işlemlerinizi Ethica Sigorta Müşteri Hizmetleri'nden veya buradan takip edebilirsiniz.
Aracınız yürümüyor ya da yürümesi güvenlik problemi oluşturuyorsa, çekici hizmetimizden faydalanmak ve hasar dosyanızı açmak için 0850 888 09 09 numaralı Çağrı Merkezimizi arayınız.
Hasar gören sıfatıyla hak sahibi olarak maddi veya bedeni hasar talebi başvurusunda bulunmanız durumunda, paylaşmış olduğunuz kişisel verileriniz, veri sorumlusu Ethica Sigorta Anonim Şirketi (“Ethica Sigorta”) tarafından 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) kapsamında; iş faaliyetlerinin yürütülmesi/ denetimi ile faaliyetlerin mevzuata uygun yürütülmesi amaçları başta olmak Aydınlatma Metni’nde yer alan diğer amaçlarla işlenecek olup ayrıntılı bilgi için “Aydınlatma Metni”ni inceleyebilirsiniz.
Ethica Sigorta’ya özel nitelikli kişisel veri sıfatına haiz sağlık verisi iletmeniz durumunda ilgili kişisel verilerin işlenmesine KVKK’nın 6/2. maddesi uyarınca Açık Rıza Metni kapsamında açık rıza vermiş sayılırsınız.
Ethica Sigorta’ya üçüncü kişilere ait kişisel verileri iletmeniz durumunda, ilgili kişisel verileri KVKK’ya uygun olarak temin ettiğinizi ve ilgili kişileri aydınlattığınızı taahhüt etmiş sayılırsınız.
Tamamlayıcı Sağlık - Tedavi Masrafları Talep Formu
GörüntüleMüşteri Hizmetleri hafta içi 08:30 – 17:00 arası hizmet vermektedir. Çalışma saatleri dışında sesli mesaj bırakabilirsiniz.